Akik eddig a The Precursorius ügyfelei voltak
Aktuális befejezett projektszám: 55
Adat frissítve, dátum: 2025. 04. 10
Magyar mikróvállalkozások: 20-30 kezdővállalkozás és középhaladó webshop
Non-profit szervezetek: digitális, üzleti és szervezeti érettség fejlesztése
Magyar kis és közepes vállalkozások:
Horeca (kézműves csokoládégyár, borkereskedés, cukrászda, ételbár),
Szépségipar (arcápolási márka bevezetése, vidéki biopatika),
Turisztika (szervezés), retail (kisker, nagyker, webshop),
Beszerzés és Logisztika (import-export szállítmányozó, fuvaros, beszerzők),
Pénzügy (pénzügyi tanácsadó iroda, hitelképesség és üzletviteli tanácsadó,
IT (webfejlesztő ügynökség, ipar 4.0 gyártósor fejlesztő cég, irodai licensz értékesítő, IT szolgáltató, nagyvállalati webshop integrátor).
ICT, IKT: SEO ügynökséggel együttműködve közösen vittünk ügyfeleket,

Magyar nagyvállalat: műszaki termékek kereskedelme (SAP Hybris Commerce, és más ügyek)
Al-alvállalkozó volt a The Precursorius (Kúsz Péter)
Magyar multi: Adobe Commerce, Magento webshopintegráció (padló-és szőnyegkereskedés)
Nemzetközi nagyvállalat: termelés és gyártás, kiskereskedelem
> Francia retail, (e-commerce, BI)
> Német autóipari termékfejlesztő (stratégia HR adatok rendezése)
Jellemző projekthossz: 4-9 hónap
Személyes sztori Kaliforniából, 2017
Amerikai közepesvállalati ügyfélszerzés:
San Francisco székhelyű játékipari webalkalmazás fejlesztő ügynökség
> véletlen úgy jött ki, hogy személyesen tárgyaltunk a big data elemzés segítségnyújtásról. Ez egy érdekes és rendkívül pozitív élményként maradt meg bennem. Montgomery Street-re üzleti tárgyalásra megyek , megszakítva az szabadságom üzleti Cisco-ban! :) Mire hazaértünk Budapestre, meg volt minden hozzáférésünk a big datához, a vállalati Tableau BI szoftverhez is.
Mivel szinte akkor láttam élesben ekkora élő adathalmazt, 2 hét alatt nem tudtam csodát tenni. Az első találkozásom dollár milliomos ügyvezetővel ekkor történt. Ott Amerikában teljesen másképp bánnak egy fiatal vállalkozóval, aki tenni akar valami fontosat és értéket nyújtani. 2x voltam eddig a nyugati parton, azt tapasztalom hogy megoldás-orientáltak nem a kifogást keresik, amikor lelkes szemeket és mosolygást látnak a szolgáltató oldalán. Ezt az üzleti kultúrát fokozatosan tanulja a magyar társadalom, van még mit bepótolnunk. (írta: Kúsz Péter vállalkozásvezető)
